• sposób na znalezienie najzdolniejszych uczniów - potencjalnych pracowników;
  • szeroka promocja firmy;
  • budowanie wizerunku dobrego, odpowiedzialnego pracodawcy w otoczeniu społecznym firmy;
  • możliwość wpływania na programy nauczania, dzięki czemu przedsiębiorcy mogą w przyszłości zyskać pracowników z kwalifikacjami i umiejętnościami, których naprawdę potrzebują;
  • pozyskiwanie i kształcenie pracowników w sposób zgodny z zapotrzebowaniem firmy;
  • przyczynianie się do pozytywnych zmian w systemie edukacji;
  • zaprezentowanie firmy i branży, w której działa, pokazywanie ścieżek kariery i informowanie o możliwościach pracy;
  • organizacja szkoleń pracowników przy wykorzystaniu zaplecza szkoły, dzięki czemu zwiększa się efektywność pracownika w miejscu pracy, ale też możliwy jest jego rozwój w strukturze firmy.
 
Broszura dla przedsiębiorców
Gdzie uciekają pieniądze firmy
Po co robić cokolwiek?